• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Tales of Wind + تریلر گیم پلی بازی

معرفی و دانلود بازی موبایل Tales of Wind + تریلر گیم پلی بازی

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های MMO رفته‌ایم؛ اثری که شاید داستان قابل قبول و درگیر کننده‌ای نداشته باشد، اما محرکه خوبی است تا بازیکنان در گیم‌پلی بازی غرق شوند. بازی اندروید و آیفون Tales of Wind ظاهری انیمه‌ای دارد و در نگاه اول به‌نظر می‌رسد با یک بازی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی طرف هستیم، اما مبارزات و ساختار بازی مدرن است و به‌راحتی قشر عظیمی از کاربران را جذب می‌کند. از نظر داستان، بازی آیفون و اندروید Tales of Wind روایت‌گر داستان سرزمینی است که سالیان سال در روشنایی و شادی قرار داشته است، اما نیرویی تاریک روشنایی این سرزمین را از بین می‌برد. بازیکن در نقش قهرمان اصلی داستان وظیفه دارد سرمنشا این اتفاقات را پیدا کند و تاریکی را از بین ببرد.

با شروع بازی موبایل Tales of Wind بازیکنان باید از میان یکی از کلاس‌های بازی، کاراکتر خود را انتخاب کنند. اگر علاقه‌مند به مهارت‌هایی هستید که جنبه‌ی تهاجمی دارند، روگ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این درحالی است که جنگجو مهارت‌های تدافعی را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد. ازطرفی اگر می‌خواهید یک کاراکتر استفاده کننده از جادو را انتخاب کنید، جادوگر و کلریک گزینه‌های مناسبی هستند. پس از انتخاب کاراکتر و شخصی‌سازی آن، وارد قسمت پیش درآمد می‌شوید. پیش درآمد بازی موبایل Tales of Wind برای آشنایی بازیکنان با جهان بازی و مهارت‌ها است. به‌عبارتی این قسمت را می‌توان بخش آموزشی بازی موبایل Tales of Wind دانست. در سمت چپ صفحه نمایش یک آنالوگ مجازی برای بازیکن در نظر گرفته شده است که ازطریق آن می‌تواند هدایت کاراکتر خود را به‌دست بگیرد. این در حالی است که در سمت راست صفحه نمایش یک دکمه برای آسیب‌رساندن به دشمنان در نظر گرفته شده است. جدا از دکمه‌ی ضربه‌زدن، چند دکمه‌ی دیگر هم طراحی شده‌اند که برای استفاده از مهارت‌ها هستند. هرکدام از کلاس‌های بازی مهارت‌های مخصوص به‌خودشان را دارند و مهم نیست کدام کلاس را بر می‌دارید؛ نیازی نیست نگران درجه سختی بازی شوید. هرکدام از آن‌ها چالش‌های مخصوص به‌خودشان را دارند و با استفاده درست از مهارت‌ها، به‌‌راحتی می‌توانید نبردها را پشت سر بگذارید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Galaxy Stack

معرفی و دانلود بازی موبایل Tales of Wind

در جهان بازی موبایل Tales of Wind کاراکترهایی داستانی طراحی شده‌اند که هرکدام ماموریت‌های اصلی و فرعی مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. سیستم ردیابی ماموریت‌ها هم به‌صورت خودکار انجام می‌شود؛ به‌عبارتی شما از سمت چپ صفحه‌نمایش ماموریت مورد را انتخاب می‌کنید و کاراکتر بازی ازطریق هوش مصنوعی مسیر مورد نظر را طی می‌کند. معمولا در بازی‌های نقش‌آفرینی با المان‌های MMO، سیستم مبارزات هم می‌تواند به‌صورت خودکار باشد، اما در بازی موبایل Tales of Wind سازنده از این ویژگی استفاده نکرده است و بازیکنان باید خودشان مبارزات را انجام بدهند و از مهارت‌های‌شان استفاده کنند. سیستم ارتقای قدرت کاراکتر هم ازطریق برداشتن آیتم‌های بهتر و انتخاب‌شان انجام می‌شود. معمولا هر آیتم را که از روی زمین بر می‌دارید، بازی آن را با آیتم فعلی مقایسه می‌کند؛ اگر از نظر آمار و ارقام بهتر بود، انتخابش کنید. ماموریت‌های بازی هم در ابتدای کار آنطور که باید و شاید شما را به‌چالش نمی‌کشند، اما رفته رفته با باس‌ها و دشمنانی روبه‌رو می‌شوید که در کشتن‌شان باید دقت بالایی به‌خرج بدهید.

معرفی و دانلود بازی موبایل Tales of Wind

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی اندروید و آیفون Tales of Wind، طراحی بازی است. از نظر بصری، بازی موبایل Tales of Wind شباهت بسیاری به انیمیشن‌های ژاپنی دارد و جهان رنگارنگ آن، حس‌وحال خوبی را به بازیکن القا می‌کند. جدا از تمامی موارد ذکر شده، بازی آیفون و اندروید Tales of Wind دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که اکثرا به آیتم‌های تزئینی ختم می‌شود. از آن‌جایی که با یک بازی MMO طرف هستید، برای تجربه Tales of Wind باید به اینترنت متصل باشید. بااین‌حال بازی موبایل Tales of Wind می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را در زمینه بازی‌های نقش‌آفرینی ارائه بدهد و ساعت‌ها مخاطب را سرگرم کند. همچنین سه گوش به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید. منبع: زومجی/

از دست نده:  نقد و بررسی بازی موبایل Radiant One + لینک دانلود
دانلود بازی موبایل Tales of Wind از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل Tales of Wind از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها