• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و تداوم صدرنشینی هزارتو با بازی شهاب حسینی و ساره بیات

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و تداوم صدرنشینی هزارتو با بازی شهاب حسینی و ساره بیات

  • توسط WentWorthMiller
  • ۴ سال قبل
  • ۰
فیلم سینمایی هزارتو - شهاب حسینی

به نظر می‌رسد سینمای ایران از چندماه کم فروغِ گذشته عبور کرده است. چرا که فیلم‌های تازه‌اکران میلیاردی از راه رسیده‌اند و علاوه‌بر این، فیلم‌هایی دیگر نیز در مسیر اکران هستند. فیلم‌هایی که شانس بالایی برای فروش دارند. مدتی بود که فیلم‌های ایرانی، حتی پرفروش‌های‌شان هم در هفته بیش از یک میلیارد تومان نمی‌فروختند. در این هفته اما هزارتو ساخته امیرحسین ترابی را داریم که در دومین هفته نمایش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است. هزارتو در این هفته ۱۴۷ سینما داشت. فیلم سینمایی هزارتو با بازی شهاب حسینی حالا به مجموع فروش ۲ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان رسیده است. از عوامل فروش بالای فیلم سینمایی هزارتو می‌توان به شهاب حسینی اشاره کرد که بالاخره به غیبت خود در سینمای ایران و فیلم‌های مورد توجه پایان داده است.

فیلم سینمایی مطرب با بازی پرویز پرستویی و کارگردانی مصطفی کیایی

فیلم سینمایی هزارتو در بالای جدول رقیبی به نام مطرب را خواهد داشت. فیلم سینمایی مطرب با بازی پرویز پرستویی و کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شده است. این فیلم ایرانی به‌زودی اکران خواهد شد و  المان‌های عامه‌پسندی مانند کمدی و بازیگر زن خارجیِ بدون حجاب را دارد و یکی از شانس‌های دست‌یافتن به فروش بالا محسوب می‌شود. رتبه دوم این هفته در اختیار فیلم سینمایی ماجرای نیمروز۲: رد خون ساخته محمدحسین مهدویان است. این فیلم ایرانی طی ششمین هفته اکران ۱۷۳ سینما در اختیار داشته است. ماجرای نیمروز۲: رد خون در این هفته ۶۳۰ میلیون تومان فروخت. ساخته جدید محمدحسین مهدویان تاکنون به مجموع فروش ۵ میلیارد و ۷۱ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

فیلم مسخره باز

سومین فیلم جدول فروش این هفته مسخره باز ساخته همایون غنی زاده است. فیلمی با حضور صابر ابر، علی نصیریان، هدیه تهرانی، رضا کیانیان و بابک حمیدیان. اولین فیلم سینمایی همایون غنی زاده در هفته گذشته که چهارمین هفته نمایش آن محسوب می‌شد، ۱۰۰ سینما در اختیار داشت. مسخره باز در این هفته به درآمد هفتگی ۵۹۳ میلیون تومان دست پیدا کرد. این فیلم ایرانی تاکنون به درآمد کلی ۲ میلیارد ۷۵۴ میلیون تومان رسیده است. در رتبه چهارم این هفته، کلوب همسران ساخته‌ی مهدی صباغ زاده را داریم. فیلمی که برای پنجمین هفته اکران ۹۸ سینما داشت و ۲۷۳ میلیون تومان فروخت. فیلم سینمایی کلوب همسران تاکنون ۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان فروخته است.

از دست نده:  گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و هفته کم فروش فیلم ها

فیلم درخونگاه

در رتبه پنجم این هفته فیلم سینمایی درخونگاه ساخته سیاوش اسعدی را داریم. درخونگاه در این هفته که پنجمین هفته اکرانش ۱۰۱ سینما در اختیار داشت. درخوگاه با بازی امین حیایی در این هفته ۱۹۱ میلیون تومان فروخت. فیلم سینمایی درخونگاه حالا به مجموع فروش یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان فروخته است. در ادامه نیز به رسم هفته‌های گذشته به مرور جدولیِ ده فیلم پرفروش هفته گذشته پرداخته‌ایم.

۱۰ فیلم پرفروش گزارش فروش سینمای ایران در هفته سوم آبان ۹۸

رتبه نام فیلم هفته تعداد سینما فروش هفتگی مجموع فروش
۱ هزارتو ۲ ۱۴۷ ۱,۷۰۰,۹۳۱,۰۰۰ ۲,۶۳۸,۷۴۰,۰۰۰
۲ ماجرای نیمروز۲: رد خون ۶ ۱۷۳ ۶۳۰,۲۱۴,۰۰۰ ۵,۰۷۱,۵۳۸,۰۰۰
۳ مسخره باز ۳ ۱۰۰ ۵۹۳,۰۳۱,۰۰۰ ۲,۷۵۴,۰۷۰,۰۰۰
۴ کلوپ همسران ۷ ۹۸ ۲۷۳,۰۴۰,۰۰۰ ۲,۶۶۶,۴۴۲,۰۰۰
۵ درخونگاه ۵ ۱۰۱ ۱۹۱,۳۶۸,۰۰۰ ۱,۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۶ سال دوم دانشکده ۵ ۷۱ ۹۷,۷۳۲,۰۰۰ ۸۷۲,۸۴۲,۰۰۰
۷ سرخپوست ۲۲ ۱۵ ۴۸,۰۳۹,۰۰۰ ۱۴,۹۶۶,۴۳۸,۰۰۰
۸ ایده اصلی ۱۳ ۱۹ ۴۵,۳۴۷,۰۰۰ ۴,۱۱۸,۷۵۱,۰۰۰
۹ ایکس لارج ۱۹ ۱۹ ۳۳,۵۳۳,۰۰۰ ۶,۳۰۲,۳۰۴,۰۰۰
۱۰ مردی بدون سایه ۷ ۲۶ ۳۲,۹۱۰,۰۰۰ ۱,۲۹۷,۱۴۵,۰۰۰
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها